8.1.2012

Tattoo or Not?

Mulla on jonkun sortin fiksaatio tietynlaisiin tatuointeihin
Pitkään halunnut tatuointia valkoisella musteella..
..höyheniä, lintuja, kirsikoita, nimiä ja toisaalta yber värikkäitä kuvia!!
Ei vaan löydy munaa ei..ja jopa epäilen itseäni ja oon aika varma että kun kynnys ensimmäiseen on ylitetty mua ei estelis mikään ja haluisin kädet täyteen.. Enkä tiedä vielä onko se hyvä vai huono. 




kaikki ylläolevat kuvat napattu weHeartIt

Niiiin söpöjä.. eikö?

Toisaalta mä pehmis voisin aloittaa näillä ;)
 
TÄÄLLÄ aika kivoja! Mä olen aina luullut että siirtotatskoja on vaan sellaisia sankarimutantteja ja liekkejä, mutta tuollaista voisi ainakin kokeilla omaan käteen , näkisin miten omaan tyyliin sopii ennenkuin on hakattu pysyvästi ranteisiin.
Toivoo: teini lallu nyt ja aina!

2 kommenttia:

  1. Alota varovasti, pian kuitenki hurahdat kunnolla! ;) Go for it. Varaa aika, se on se isoin kynnys. Itse sain juuri aloitettua pitkän prokkikseni uudestaan, hyvällä mallilla puolihihani :)

    VastaaPoista
  2. Suosittelen että kokeilet ensin feikki tatskoista. :) niin ainakin voi kokeilla ja hakea sitä omaa tyyliä ja paikkaa tatskalle. :)

    VastaaPoista