29.6.2011

Vaunukuume.. eiku vauvakuume eiku.. noh anyway TAHTOO

Mä en tunnu pääsevän yli enkä ympäri siitä et meidän pieni vauva on jo iso poika.. Heinäkuussa vietetään 2-vuotis synttäreitä :) Meillä on juuri opittu täysin kuivaksi, hirveä uhma päällä KOKO ajan ja puheensorina laktoleista, pekoniautoista ja nostuleista on loputonta!! :D

Synttärijuhlia kaiken kiireen keskellä suunnitellessa olen miettinyt paljon millainen Nipsu oli ihan vauvana ja iskee kauhia kaiho sellaiseen pieneen haisukasaan <3 Nipsu on mulle kaikki kaikessa ja en millään haluaisi että jäisi ainokaiseksi, ehkä joskus sitten :)

minimini vaippoja <3 Ja tää vaunukuume.... meillä on kahdet rattaat mitkä vaan lojuu lähestulkoon ilman mitään käyttöä eteisessä & autossa ja mä pönttö elättelen vielä toivoa että toi kaveri joskus vielä istuis niissä:) Ei vaipanvaihtoa, syökin itse ja vielä vaunuista joutuisin luopumaan NOWAY!!


Aikanaan meillä oli Nipsulla Gessleinin Visionit yhdistelminä ja jossain vaiheessa mun kuuppa sekos ja halusin välttämättä nää emmaljungan scootterit. Babypointin mark 3 matkarattaat tuli ostettua anopin toimesta kun muut matkarattaat ei hänen pieneen peltipurkkiin mahtuneet :D

Ja nyt tää on seonnut taas!! Nämä Gessleinin F4 rattaat on jo niin pitkään olleet himotuslistalla että oksat pois. Lähtee mielestä vasta kun seisovat eteisessä! Erivärissä tosin kuin tässä kuvassa.
Mä vakavasti luulen et Markit ja emmalit lähtee ihan piakkoin uuteen kotiin nyt kun ovat vielä vähän käytetyt ja mä pääsen tilaushommihin!!
Joo on se pönttö, hyvää yötä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti