12.7.2011

Tuunauksen yritystä

Ettei vaan hommat loppuis kesken niin kasvatin hieman taas mun DIY-listaa (eihyvä)!!! Varsinkin kun tän ois tarkoitus olla ennen lauantaita valmis kun vietetään pojan synttäreitä!!
Tälläistä olen himoinnut AINA ,Aina joka kevät kun lumet sulaa ja olematon viherpeukalo mussa herää, aina kun me grillataan pihalla ja mä näen lautojen välistä mitä naapuri syö, aina kun mä ryhävalailen vähissä vaatteissa - BAUMBUAITA, KAISLA-AITA you name it pitkulaisia tikkuja nätissä matossa nätiksi näkösuojaksi!!!!

Mä tarvitsen tälläistä valmista aitaa n. 3 metriä ja bauhauksessa mun korttia ois hyvitetty n.200 eurolla SIIS TÄH!!?! Me asutaan aivan meren läheisyydessä ja täällä on kaislaa pilvin pimein ei varmastikaan ketään haittaa että mä rakennan niistä oman aidan :)




Lähdettiin sit rauhalliselle iltalenkille :D Justiinsa! Mä ajattelin et saadaan rattaista hyvä apu kantamiseen mutta ne olivatkin niin painavia että jouduin kantamaan koko komeuden kotiin 2 kilometriä. Ehkä mä vähän ihmettelin miksi äijä niin innoissaan lähtee kaisloja poimimaan mut tarkotushan oli vaan saada mut reenaamaan :D

Tähän loppuun vielä äijän väsäämä lounas. Ihan ravintolaruuan veroista, niin hyvää oli:) Ja mun kun oli tarkoitus vaan keittää pottuja lohen kanssa pah :D
Kesäloma<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti